Tegnestuen Mejeriet har hjulpet Kolding Kommune med at forbedre receptionen og ankomstforholdene hos Senior- og Socialforvaltningen.
Projektet har netop vundet Kolding Kommunes interne designpris - deSinge.
Servicekonceptet for receptionen/ankomstområdet er udviklet i samarbejde med Hotel Kolding fjord og Hoteldirektør Peder Madsen.
Det bygger på det servicekoncept, som Hotel Kolding fjord anvender; ”Vedkommende personlig service”.
I processen var borgerne og medlemmer fra Handicaprådet med på råd.
Tegnestuen Mejeriet har hjulpet Kolding Kommune med at forbedre receptionen og ankomstforholdene hos Senior- og Socialforvaltningen.
Projektet har netop vundet Kolding Kommunes interne designpris - deSinge.
Servicekonceptet for receptionen/ankomstområdet er udviklet i samarbejde med Hotel Kolding fjord og Hoteldirektør Peder Madsen.
Det bygger på det servicekoncept, som Hotel Kolding fjord anvender; ”Vedkommende personlig service”.
I processen var borgerne og medlemmer fra Handicaprådet med på råd.